Les mer om netthandel, betaling med kort, VIPPS, faktura, sikkerhet, årsaker til avvisning av betalingskort, EHF og mva.
Dersom du ikke finner svar på spørsmålet ditt, er du hjertelig velkommen til å ta kontakt med oss på telefon 55 99 00 00, sende en e-post til tress@tress.no eller chat!
Login og opprettelse av brukerprofil
Slik oppretter du nytt passord til eksisterende brukerprofil
- Gå til forsiden og klikk på knappen ‘Logg inn’ i høyre hjørne
- Klikk på ‘Glemt passord?’
- Skriv inn e-posten du vanligvis bruker for innlogging – så sender vi deg en e-post med en lenke hvor du kan opprette et nytt passord.
- Følg instruksjonene i e-posten.
- Voila – du er nå klar til å handle med pålogging hos TRESS!
Slik oppretter du en ny brukerprofil
- Gå til forsiden og klikk på knappen ‘Logg inn’ i høyre hjørne
- Klikk på knappen ‘Oppret bruker’
- Velg om du handler som privat eller bedrift og fyll ut dine opplysninger*
- Klikk på knappen ‘Oppret bruker’
- Voila – du er nå klar til å handle med pålogging hos TRESS!
* Usikker på om du har en brukerprofil? Når du fyller ut informasjonen din – start med å fylle inn e-postadressen din. Hvis systemet gjenkjenner deg, har du allerede en profil og trenger derfor bare å opprette et nytt passord. Følg derfor veiledningen over for å lage et nytt passord.
Bestilling og betaling
Hvilke betalingsmuligheter har jeg?
Hos TRESS kan du betale med faktura (Bedriftskunder), VIPPS og bank- og kredittkort: Visa og Mastercard. Betalingen trekkes først i det øyeblikket varene oversendes transportør.
Er det sikkert å betale med kredittkort?
Hos TRESS bruker vi en sikker betalingsløsning gjennom WORLDLINE. All data krypteres og kan kun dekrypteres av WORLDLINE. Du er på denne måten alltid sikret mot misbruk. Hverken TRESS eller andre har mulighet til å gå inn og lese disse data. Det kan heller aldri trekkes et større beløp enn det du har godkjent ved kjøpet.
Når blir pengene trukket fra min konto?
Transaksjonen gjennomføres først når varene er sendt fra vårt lager.
Betalingskortet mitt blir avvist!
Det kan være flere grunner til at kortet ditt blir avvist. Den vanligste feilen er tastefeil - sjekk at opplysningene dine er riktige, og forsøk på nytt! Kontakt kundeservice på tlf 55 99 00 00 eller tress@tress.no dersom du gjentagende ganger opplever at betalingskortet ditt blir avvist.
Er prisene inkludert moms?
Alle priser er hovedsakelig oppgitt uten moms. Handler du som privatperson, velger du Privatperson øverst i høyre hjørne. Ved å velge denne profilen vil alle priser vises inkl. mva. Velger du Bedrift, vil alle priser vises ekskl. mva.
Kan man som bedriftskunde få varer tilsendt med faktura?
Bedriftskunder har mulighet til å bestille varer med betaling via faktura. Ta kontakt med kundeservice på tlf. 55 99 00 00 for veiledning om fremgangsmåte.
Kan jeg få EHF?
Dersom din virksomhet er registrert i ELMA-registeret kan du motta elektronisk faktura fra oss. Vær nøye når du fyller inn organisasjonsnummeret og fakturareferanse.