Sending og transport
Les mer om fraktpriser, leveringstid og logistikk.
Hva skal jeg betale i frakt?
Fraktens størrelse avhenger av produktets størrelse og vekt, og vil fremkomme i kassen. Varer av en viss størrelse og vekt vil ikke kunne forhåndsberegnes. I disse tilfeller vil den reelle frakten bli belastet deg på faktura. Ved restlevering vil du ikke bli belastet ekstra frakt.
Hvor lang tid går det før jeg får min bestilling?
Vi har et stort, moderne og effektivt lager i Skanderborg Danmark på 6000 km² med over 4000 forskjellige produkter i hyllene klar til omgående levering. Vi har regelmessige leveranser og du betaler kun innenlands frakt. Leveringstid på lagervarer er på 3 – 7 virkedager, avhengig av hvor i landet du bor. Leveringstiden på spesialvarer vil bli opplyst ved bestilling.
Varene blir forsvarlig pakket slik at de ikke tar skade under transporten.
Ved restordre vil forventet leveringstid bli opplyst via mail eller per telefon. For ytterligere informasjon kontakt vår kundeservice på tlf. 55 99 00 00.
Levering til arbeidsplassen?
Dersom du handler privat kan det være greit å få varene levert til din arbeidsplass på dagtid. Alternativt kan du oppgi en annen leveringsadresse i løpet av kjøpsprosessen. Dersom du benytter deg av levering til arbeidsplassen er det viktig at du både oppgir firmanavn og ditt eget navn i leveringsopplysninger.
Hvem leverer min ordre?
Logistikken vår er av høy kvalitet og svært velfungerende. Vi sjekker varene nøye før utsending, pakker med solid emballasje og sender med dyktige transportører fra enten PostNord eller Schenker, avhengig av størrelse og vekt på forsendelsen. På denne måten kommer varene trygt frem - i perfekt stand.
Hva gjør jeg dersom forsendelsen er mangelfull eller er skadet under transport?
Dersom du mottar en mangelfull forsendelse tar du umiddelbart kontakt med vår kundeservice på tlf. 55 99 00 00. Vi vil da så raskt som mulig rette opp i feilen.
Dersom en transportskade har funnet sted, må dette noteres i følgeseddelen og reklamasjon må sendes til siste transportør. Siste transportør er ansvarlig for at varene kommer frem i god stand.
Hva gjør jeg dersom jeg ikke er fornøyd med varen jeg har mottatt?
Ta kontakt med oss så snart som mulig slik at vi kan hjelpe deg med å finne en bedre løsning. Vår suksess måles i tilfredse kunder!